E-DOKTOR

Başvuru Ve Bilgilendirme Formu

[wpforms id=”17400″ title=”false” description=”false”]

Çağrı Merkezi: 0(850) 433 93 93

E-posta: bilgi@istanbulalerji.com.tr

Uzman Hekimlerimiz ile Canlı ve Görüntülü Görüşme

Sağlık problemleriniz için desteğe ihtiyaç duyduğunuzda,

İster evinizde, ister işyerinizde,

Hastane ve kliniğe gitmeye gerek kalmadan,

İstanbul Alerji Doktorları,

Sağlığınız için bir telefon uzağınızda…

Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi nedeniyle hastalarımıza güvenli sağlık hizmeti sunabilmek adına İstanbul Alerji e-Doktor uygulamasını hızlı bir şekilde hayata geçirdik. Bu uygulama ile, ihtiyacınız olan sağlık hizmetine artık evinizden çıkmadan ulaşabilirsiniz. Sizin ve ailenizin sağlık problemleri,astım ve alerji hastalıklarınızın takibi ve desteğe ihtiyaç duyduğunuz her türlü sağlık sorunu için hastaneye gitmeye gerek kalmadan, istediğiniz branşta hekimimizle akıllı telefonunuz üzerinden size görüntülü görüştürme imkanı sağlıyoruz.

İstanbul Alerji’den Tüm Türkiye’ye Online Sağlık Hizmeti

Hangi şehirde olursanız olun, Türkiye’nin her noktasından ulaşabileceğiniz İstanbul Alerji e-Doktor hizmetini; İstanbu Alerji Nişantaşı ve Ataşehir şubelerinde konusunda deneyimli uzman hekim kadrolarımızla sunmaktayız.

Sıkça Sorulan Sorular

Hangi branş ve hekimler için İstanbul Alerji e-Doktor hizmeti alabiliyorum?

İstanbul Alerji doktorlarından randevusu uygun olan hekimlerimiz için hizmet sağlayabiliyoruz. Detaylı bilgiyi çağrı merkezimizden alabilirsiniz.

İstanbul Alerji e-Doktor hizmeti için nasıl randevu alabilirim?

İhtiyacınız olan sağlık hizmeti için 0850 433 93 93 no’lu telefon numaramızı arayarak randevu alabilirsiniz.

Hizmet kapsamı dışında kalan durumlar nelerdir?

Ani gelişen hastalık, ciddi nefes sıkışması, alerjik şok, kaza, yaralanma, travmalar, bilinç kaybı, ciddi yanıklar, göğüs ağrısı, kusma ve benzeri durumlarda olayın meydana gelmesini takip eden ilk 24 saat içinde tıbbi müdahale gerektiren acil durumlara ilişkin şikâyetler bu hizmet kapsamı dışındadır. Eğer bu tarz belirtileriniz varsa vakit kaybetmeden ilgili Acil Sağlık Hizmeti Birimlerine başvurmanızı öneririz.

Görüşme hangi uygulama üzerinden yapılacak ve nasıl başlatılacak?

Randevu alırken paylaştığınız ve/veya sistemlerimizde bulunan cep telefon numaranızdan, telefonunuzdaki Whatsapp uygulaması veya facetime üzerinden, veya zoom programı üzerinden randevu saatinizde sizi arayarak görüntülü görüşme hizmetini başlatacağız.

Ödeme nasıl alınmaktadır?

Cep telefonunuza veya e-mail adresinize gönderilecek İstanbul Alerji ödeme sayfasının linkine tıklayarak Kredi Kartı bilgilerinizi güvenli ödeme altyapısını kullanarak ve kart bilgilerinizi telefon ile paylaşmadan girebilir ve ödemeyi yapabilirsiniz.

Ödeme işleminiz sırasında aynı sayfada bulunan Mesafeli Satış Hizmet Sözleşmemizi onaylayarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.

İstanbul Alerji e-Doktor Hizmetinin kontrol muayene hakkı var mıdır?

Doktorumuz ile gerçekleştireceğiniz görüntülü görüşme hizmeti için 15 gün içinde 1 kez ücretsiz Görüntülü Kontrol Görüşmesi hakkınız bulunmaktadır. Fiziki muayene sonrasında kontrol muayene ve sonuç görüşmeleri için online görüşme hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Standart (hastanede gerçekleşen) muayeneniz sonrası kontrol muayene veya sonuç görüşmelerinizi görüntülü görüşme hizmeti olarak alabiliyor musunuz?

Hastanelerimizde yapılan fiziksel muayeneniz sonrası sonuçlarınızın değerlendirilmesi amacıyla ve kontrol süreniz içerisinde doktorunuzun da uygunluğunu bildirmesi durumunda bu hizmeti görüntülü görüşme ile ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

İstanbul Alerji e-Doktor hizmetinde özel sağlık sigortası veya diğer kurum anlaşmaları geçerli midir?

Özel sağlık sigortaları, banka sandıkları ve diğer kurum anlaşmaları tarafından İstanbul Alerji e-Doktor hizmeti karşılanmamaktadır. Bu nedenle bu danışmanlıktan dolayı oluşturulacak fatura geri ödemesini anlaşmalı özel sigortalardan almayacağınızı peşinen kabul etmiş sayılırsınız.

İstanbul Alerji e-Doktor hizmeti sonrası reçete yazılacak mı?

-Online görüntülü görüşme hizmetimiz tedavinin devamlılığını sağlamaya yöneliktir. Bu nedenle, doktorunuzun uygun görmesi haline reçeteniz düzenlenecek ve tarafınıza gönderilecektir. E reçete uygulmamız mevcut olmayıp SGK anlaşmamız olmadığından bizden aldığınız reçete ile SGK anlaşmanızdan faydalanamazsınız.

Doktor tarafından laboratuvar ve radyoloji tetkikleri istenmesi durumunda ne yapmalıyım?

Laboratuvar tetkikleri gerekmesi haline İstanbul Alerji’nin hizmet aldığı laboratuvarların evde kan alma hizmetinden ücret karşılığı faydalanabilirsiniz. Görüntüleme hizmeti için size en yakın görüntüleme merkezine başvurabilirsiniz. Ultrason tetkikleri için evde ultrason hizmeti veren hekimlerden hizmet alabilirsiniz.

Online görüntülü doktor görüşmesi sonrası doktorum başka bir bölüme yönlendirmesi durumunda ek ücret ödeyecek miyim?

Konsültasyon ve randevu ayrıca ücretlendirilecektir.

Görüşme ve bağlantı için gereksinimler neler?

Android, IOS veya Windows işletim sistemine sahip ön kamerası olan herhangi bir akıllı telefon, görüntülü görüşme uygulaması olarak Whatsapp veya facetime veya zoom uygulmaları ve kaliteli bir görüşme için yüksek hızlı internet bağlantınız olmalıdır.

Randevu saatinizden 15 dk öncesinde geçmiş tahlil sonuçlarınız ile birlikte uygun bir yerde görüşme hizmeti için hazır bulunmanızı rica ederiz.

Görüşme süresi ne kadar?

Görüşmelerimiz 20 dk ile sınırlıdır. Bu süre ancak doktorunuzun inisiyatifi ile uzatılabilir.

Randevu saati öncesinde ilgili danışman arkadaşlarımız sizi arayıp görüşme öncesi notlarınızı alabilir. Bu görüşme sırasında varsa paylaşmak istediğiniz raporlarınızı size ulaşılan telefon numarasına gönderebilirsiniz.

Görüntülü görüşme için sizi aradığımız telefon numarasını sonrasında hekimle tekrar görüşme yapmak için kullanabilir miyim?

İlgili numara sadece size verilen randevu saatinde ve hekiminizin yapacağı dış aramalar amacıyla kullanılabilir. Sormak veya danışmak istediğiniz her türlü konu için 0850 433 93 93 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Muayene sonrası doktorunuzla temas kurmak için doktorunuzun bildireceği saatlerde yazışabilirsiniz

Randevu/görüşme saatinde hazır olmazsam ne olur?

Size verilen randevu saatinizde hekiminiz tarafından arandığınızda telefonunuzu cevaplayamaz ve ilgili saat aralığında hazır bulunmazsanız hizmet kullanım hakkınızdan vazgeçmiş sayılırsınız. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Ücret iadesi hangi durumlarda yapılabilir?

Ödenen hizmet bedeli randevu saatinden 2 saat öncesine kadar herhangi bir bedel yansıtılmadan iptal edilebilir. Bunun için ödeme sitesinde bulunan cayma formunun doldurulması ve İstanbul Alerji iletişim mail adresine (bilgi@istanbulalerji.com.tr) gönderilmesi gerekmektedir.

Ancak randevu saatine 2 saatten daha az sürede iptal edilen hizmetler için %30 hizmet sunum bedeli tahsil edildikten sonra kalan tutar iadesi yapılır. İade talebi için cayma formunun doldurulması gerekir.

Detaylı bilgi ve randevu için lütfen form doldurunuz.

 0(850) 433 93 93 no’lu telefon numarasından bizi arayabilirsiniz.